Triumph, czyli najpopularniejsza marka bielizny na świecie.

0
Triumph, czyli najpopularniejsza marka bielizny na świecie.

Triumph to przodująca i najbardziej szanowana na świecie marka bielizny, która szczyci się długą historią oraz ścisłym przestrzeganiem norm ludzkich i ekologicznych w procesie produkcyjnym.

Jak to się zaczęło, czyli krótka historia firmy Triumph

 

Około 125 lat temu skromna firma produkowała gorsety w małej stodole w Heubach w Wirtembergii w południowo-zachodnich Niemczech, a obecnie stała się jedną z wiodących producentów bielizny na świecie. Jednak potrzeby klientów zarówno wówczas, jak i obecnie były głównym celem firmy Triumph. Na tle innych marek wyróżnia się ona wysoce innowacyjną polityką produktową, najwyższymi standardami materiałów i przetwarzania, w połączeniu z bardzo silnym wizerunkiem marki. Właśnie dlatego wszystkie jej kolekcje spełniają wszelkie wymagania humano-ekologiczne.

W obecnych czasach Triumph International to jeden z największych na świecie producentów bielizny codziennej, nocnej i kostiumów kąpielowych. Firma zatrudnia łącznie 36 400 osób, z czego około 18 000 pracuje w 16 zakładach produkcyjnych w Austrii, w Portugalii, na Węgrzech, Maroku, Wietnamie, Tajlandii, Indiach, Chinach i Brazylii.

 

Prawie 125 lat temu Johann Gottfried Spiesshofer i Michael Braun położyli podwaliny pod dzisiejszą firmę w stodole w Heubach. Dwaj założyciele rozpoczęli swoją działalność od produkcji klasycznych wyrobów gorsetowych, z sześcioma maszynami do szycia i sześcioma pracownikami. W tym czasie bielizna składała się przede wszystkim ze sznurowanych gorsetów i funkcjonalnych pasów do pończoch. Ale już na przełomie wieków, przy zmieniających się konwencjach społecznych, gorset nie odzwierciedlał już ducha czasu. Firma wyszła naprzeciw oczekiwaniom nowej ery, dzięki wygodniejszym, nowocześniejszym modelom, które zapewniały więcej swobody.

majtki triumph

W 1902 roku, mając na uwadze rozwijającą się działalność eksportową, Triumph został zarejestrowany jako znak towarowy. Już w tamtych czasach założyciele zdawali sobie sprawę, że bielizna, podobnie jak odzież wierzchnia, oddaje osobisty stosunek do życia i podlega ciągłym zmianom.

 

Dla Dietera Brauna, emerytowanego partnera i dyrektora zarządzającego, to wczesne uznanie było kluczowym elementem sukcesu firmy. Zarówno wtedy, jak i teraz firma Triumph skupiała się przede wszystkim na potrzebach swoich odbiorców. Dlatego zawsze angażowała się w tworzenie najnowocześniejszych kolekcji, które były zgodne z najwyższymi standardami materiałów i obróbki, optymalnym komfortem noszenia i trendami w modzie.

 

Triumph International rozwijał się przez lata i jest obecnie jednym z największych  i najpopularniejszych przedstawicieli branży bieliźniarskiej na świecie.

W 1933 roku Triumph założył kolejny zakład produkcyjny w trójkącie granicznym w Szwajcarii i, w świetle swojej międzynarodowej filozofii firmy, przeniósł tam siedzibę rodzinnego przedsiębiorstwa do kraju neutralnego. Po zakończeniu wojny firma kontynuowała dynamiczny rozwój, z powodzeniem rozszerzając działalność na inne kraje europejskie. W 1953 roku nazwa firmy została rozszerzona na „Triumph International”.

Triumph ponownie zademonstrował swoją długoterminową wizję przedsiębiorczą globalnej ekspansji już w 1960 r., kiedy założył spółkę zależną w Hongkongu, co umieściło ją w idealnej pozycji, aby sprostać wymaganiom swoich klientek na Dalekim Wschodzie. Stale dostosowując swoje projekty bielizny do budowy ciała i zwyczajów noszenia kobiet na Dalekim Wschodzie, Triumph International stopniowo ugruntował swoją pozycję na rynkach Malezji, Singapuru, Tajwanu, Tajlandii, Chin, Sri Lanki, Wietnamu, Indii i Filipin. Firma kierowała się zasadą decentralizacji, z międzynarodową marką sprzedawaną lokalnie, w zależności od kraju i regionu, a jeśli to możliwe, również z lokalną produkcją.

Jej celem było i jest nadal oferowanie mężczyznom i kobietom w każdym wieku i wszystkich narodowości projektów bielizny, które będą idealnie do nich pasować. 

Marka ta nieustannie wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, uwzględniając preferencje i zwyczaje geograficzne, takie jak dopasowanie, oraz indywidualne upodobania dotyczące kolorystyki i materiałów. Niezależnie od tego, czy są sportowe, funkcjonalne, czy też koronkowe i uwodzicielskie, po prostu Triumph International oferuje fascynujące produkty, spełniające wszystkie oczekiwania swoich odbiorców.

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą!

W szczególności polecamy bieliznę marki Triumph!

Komentarze do wpisu (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl